VEEL GESTELDE VRAGEN

Snelste antwoorden op uw vragen

Banner Image

BESTELLINGEN en RETOUREN

We kunnen bestellingen niet wijzigen of annuleren, omdat ze onmiddellijk door ons magazijn worden verwerkt en verzonden.

Als je een artikel hebt besteld dat je wilt retourneren, kun je een terugbetaling aanvragen via onze terugbetalingspagina.

Volg de stappen in ons restitutiebeleid.

Ja!

Vanaf het begin dat uw bestelling is verwerkt, ontvangt u een bevestigingsmail, gevolgd door een e-mailmelding om u te informeren dat uw artikel is verzonden.

In deze e-mail vindt u uw trackingnummer.

Stuur een e-mail naar hello@capo.com zodra u zich realiseert dat u het verkeerde adres heeft opgegeven. Ons klantenserviceteam helpt u graag verder.

Wij bieden volledige restitutie als u van gedachten verandert.

Om een volledige terugbetaling te ontvangen, moet de originele verpakking samen met de goederen worden geretourneerd. Uw artikel mag geen tekenen van gebruik of slijtage vertonen.

Lees ons restitutiebeleid voor meer informatie.

Het spijt ons enorm om te horen dat u het verkeerde artikel heeft ontvangen!

Neem contact op met hello@capo.com en wij helpen u het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

BETALING

Wij accepteren Ideal, Paypal, Mastercard, Visa, Maestro, Google Pay, Apple Pay, Amex, Union Pay, Shop Pay en Klarna.

Al onze prijzen zijn inclusief belastingen.

Kortingen die wij aanbieden zijn alleen geldig voor bestellingen geplaatst op onze officiële website, en zijn slechts geldig voor een beperkte periode.

Heeft u tijdens het afrekenproces een kortingscode aangevraagd, maar is deze niet toegepast? Controleer of de code geldig was toen u de aankoop deed.

Als je een geldige code hebt geprobeerd, maar deze is niet toegepast, neem dan contact met ons op via hello@capo.com.

VERZENDEN

Ja, wij verzenden internationaal!

Al onze prijzen zijn inclusief belastingen.

Bestellingen moeten binnen 2-10 werkdagen aankomen.

CAPO biedt gratis verzending wereldwijd.

Een trackingnummer wordt via e-mail verstrekt nadat de bestelling is verwerkt.

Het spijt me! Helaas bieden wij deze service niet aan.

PRODUCTINFORMATIE

Met veel liefde!

En als u net zoveel van uw CAPO houdt als wij, weten we zeker dat u hem elke dag zult dragen.

Wij raden u aan de onderstaande onderhoudsinstructies te volgen:

Bewaar het in een beschermhoes wanneer het niet in gebruik is.

Vermijd het dragen bovenop uw hoofd om misvorming van de frames en het uitrekken van de scharnieren te voorkomen.

Plaats uw frame met de lenszijde naar boven om krassen te voorkomen.

Reinig de lens met een microvezeldoekje.

Ja!

Al onze zonnebrillen ondergaan verplichte UV-tests.

Zie productbeschrijving op productpagina.

Al onze artikelen zijn ontworpen in ons hoofdkantoor in Amsterdam, Nederland.

ALGEMEEN

Ja! Al onze stijlen kunnen door iedereen gedragen worden.

Bent u een invloedrijk persoon op sociale netwerken of een bedrijf dat bij ons imago past, dan ontvangen wij graag uw samenwerkingsvoorstel!

Stuur ons je sollicitatie naar hello@capo.com.

Zeker! Bekijk onze carrièrepagina.

Er zijn geweldige groeimogelijkheden bij Eyekønik en we zijn op zoek naar mensen die zich aangetrokken voelen tot uitdagingen en ambitieus zijn met hun doelen.

U kunt uw CV en motivatiebrief per e-mail naar hello@capo.com sturen.

Als u hier uw antwoord niet heeft gevonden, neem dan rechtstreeks contact met ons op.